Saturday 16 February 2013

Souvenirs précieux

At the 'Tourc'h 2 scrap' association last night we took inspiration from a page in the latest Esprit de Scrap magazine to use just one stamp -Florilèges Easy-mini 3 - a stamp divided into sections of patterns and the text 'souvenirs précieux'. Here is my page with photos taken at Rospico Gardens back in 2007:
Hier soir, à l'assoc 'Tourc'h 2 Scrap', nous avons pris l'inspiration d'une page dans la revue Esprit de Scrap de faire une page avec un seule tampon: Florilèges Easy-mini 3, un tampon divisé aux motifs et du texte 'souvenirs précieux'. Voici ma page avec des photos pris à les jardins de Rospico de 2007.

I used Bazzill 'Capers' as my base and stamped on to pieces of cream, green and grey card with Distress Ink Vintage Photo and Archival Inks Olive and Black. I heat-embossed each stamping with transparent powder and then cut apart the pieces I wanted to use and arranged them with my photos, some flat, some on 3D foam. A quick page and I really like the result.
J'ai utilisé Bazzill 'Capers' au fond et tamponnée des morceaux de papiers crème, vert et gris avec d'encres Distress Vintage Photo et Archival verte Olive et noir. J'ai embossé chaque pièce avec la poudre d'embossage transparente puis j'ai découpé mes tamponnages en pièces et sélectionné quelques morceaux de positionner avec mes photos, soit à plat ou sur de la mousse 3D.

No comments:

Post a Comment