Sunday 2 November 2014

Salbris 2014

The first weekend of October I go to Salbris (about 2 hours south of Paris) with many of the others on the Coeur de Scrap forum (French). Here's a page and accompanying Project Life page layout to celebrate the weekend and capture some of the moments in the workshop I taught (more on that later). I love mixing full page and pocket pages: Best of both worlds. The bright green was inspired by the walls in the room we were using but I knocked it back with gesso and layers of stamping. I challenged my scrapbooking groups to use circles in one of their sessions so that dictated the shapes.
I used: Bazzill card, gesso, Tim Holtz, PaperArtsy and Fiskars stamps, Cuttlebug and Sizzix alphabets, gelatos, buttons, epoxy dots and Perfect Pearls Black Onyx

Chaque premier weekend d'octobre je vais à Salbris (41) avec mes amis du forum Coeur de ScrapVoici une page et une page 'Project Life' de célébrer le week-end et capturer certains moments de l'atelier que j'ai donné (à suivre). J'adore de mélanger les pages 30x30 avec les Project Life. J'ai partiellement caché le fond du vert, inspiré par les murs dans la salle, avec du gesso et les tamponnages. J'ai donné le défi 'jeu de rondes' à mes groupes dans un cours du scrapbooking donc beaucoup de rondes sur la mienne!
J'ai utilisé: Bazzill vert et noir, gesso, tampons de Tim Holtz, PaperArtsy et Fiskars, alphabets de Cuttlebug et Sizzix, gelatos, boutons, pois epoxy et Perfect Pearls Black Onyx.



1 comment:

  1. Magnifiques tes deux pages !! Beaux souvenirs !!
    BRAVO Karen !
    Bizz

    ReplyDelete